stanowisko ds drogownictwa
Osoba pracująca na tym stanowisku zajmuje się:
-
koordynowaniem prac związanych z utrzymaniem dróg gminnych,
-
kierowaniem inwestycjami zleconymi przez Urząd Gminy,
-
nadzorowaniem pracy robotników wykonujących czynności naprawcze na drodze.
Współpraca z Urzędem Gminy:
-
planowanie remontów bieżących,
-
planowanie inwestycji drogowych w procesie ustalania budżetu gminy,
-
wykonywanie zleceń związanych z remontami, budowami i oznakowaniem dróg.
Współpraca i kontakt z Mieszkańcami:
-
przyjmowanie wniosków i uwag dotyczących stanu dróg,
-
rozpatrywanie pism mieszkańców dotyczących utrzymania dróg i oznakowania,
-
w sytuacjach trudnych dokonywanie wizji lokalnych w terenie.
UWAGA:
Uzgodnienia projektów zjazdów do posesji oraz wydawanie zgody na zajęcie pasa drogowego leży w gestii Urzędu Gminy Nowa Wieś Lęborska (pokój nr 6).