Data ogłoszenia: 2024-11-05
Termin składania ofert: 19-11-2024, godz: 13:00
Nowa Wieś Lęborska, 05.11.2024r.
Gminny Zakład Usług Komunalnych
ul. Młynarska 10
84-351 Nowa Wieś Lęborska
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej nr 7/2024
Dyrektor Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Młynarska 10, 84-351 Nowa Wieś Lęborska:
PRACOWNIK DS. DROGOWNICTWA
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
/określenie stanowiska/
Osoba powinna spełniać następujące warunki:
- Wymagania niezbędne:
- przewidziane ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r., poz.1135),
- obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- wykształcenie średnie techniczne o profilu budowlanym
- minimum 2 letni staż pracy
- znajomość obsługi komputera – pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawnych w zakresie ustawy lub rozporządzenia:
- ustawy o drogach publicznych,
- Prawo budowlane,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- prawo zamówień publicznych,
- o finansach publicznych,
- prawo o ruchu drogowym,
- Predyspozycje osobowościowe:
Gotowość do podejmowania dodatkowych zadań, uprzejmość w kontaktach z interesantem, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia , umiejętność pracy w zespole, staranność, odpowiedzialność, terminowość, systematyczność, dobra organizacja pracy, rzetelność, zdyscyplinowanie, umiejętność asertywnego zachowania się, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach stresowych, posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie obowiązku zarządcy infrastruktury drogowej; utrzymanie, zarządzanie i oznakowywanie dróg gminnych w tym:
- aktywne uczestniczenie przy opracowywaniu projektów planów rozwoju sieci drogowej,
- opracowywanie projektów planów finansowania, utrzymania i ochrony dróg oraz obiektów mostowych,
- nadzór nad utrzymywaniem nawierzchni, chodników, obiektów inżynieryjnych, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami,
- współpraca przy koordynowaniu robót w pasie drogowym,
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
- przeprowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych,
- przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
- nadzór nad utrzymaniem i odśnieżaniem dróg i chodników w okresie zimy,
- ścisła współpraca z urzędem gminy, zarządcami dróg i innymi instytucjami.
- Prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji obowiązującej zarządcę dróg gminnych, w szczególności:
- dotyczącej remontu i utrzymania dróg,
- dotyczącej utrzymania dróg w okresie zimowym,
- prowadzenie korespondencji w związku z prowadzonymi sprawami,
- prowadzenie uzgodnień w zakresie kolizji z drogami gminnymi,
- prowadzenie ewidencji w zakresie dróg gminnych,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie przeglądu dróg,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie utrzymania, napraw i budowy dróg i chodników,
- przygotowanie dokumentów do sporządzania OT i PT dróg gminnych,
- Warunki pracy na stanowisku:
- budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na piętrze budynku (brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim, brak windy),
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu.
- praca jednozmianowa, pomieszczenia biurowe, na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom ukończenia studiów/,
- kwestionariusz osobowy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (obowiązkowo ww art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. z 2024r. poz.1135).
- oświadczenie potwierdzające, iż kandydat został poinformowany o ochronie danych osobowych – klauzula informacyjna ust.9 niniejszego ogłoszenia o naborze,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby naboru.
- Wskaźnik zatrudnienia w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej osób niepełnosprawnych w październiku 2024r. jest wyższy niż 6%.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych osobiście w zamkniętej kopercie lub za pośrednictwem poczty na adres:
Gminny Zakład Usług Komunalnych
ul. Młynarska 10
84-351 Nowa Wieś Lęborska0
z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. drogownictwa”
w terminie do dnia 19.11.2024 r. do godz. 13.00
Decyduje data faktycznego wpływu aplikacji do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania ofert osoby spełniające warunki formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mail o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (http://bip.gzuknwl.pl/) oraz na tablicy informacyjnej.
Uwaga
Zgodnie z treścią ustawy o pracownikach samorządowych informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w niniejszym ogłoszeniu o naborze.
9. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy dotycząca ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,
Administrator informuje, iż:
1. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych
z siedzibą przy ul. Młynarskiej 10, 84-351 Nowa Wieś Lęborska.
2. Inspektor Ochrony Danych
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - p. Bartosz Mendyk możliwy jest
za pośrednictwem adresu e-mail: iod@drmendyk.pl (nr telefonu 507-054-139).
3. Cel oraz podstawa prawna przetwarzania
Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
- w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
4. Prawa osób, których dane są przetwarzane
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt 3.
Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Okres przechowywania
- w zakresie wskazanym w pkt 3.1, 3.2 i 3.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
- w zakresie wskazanym w pkt 3.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
- w zakresie wskazanym w pkt 3.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
6. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
7. Dobrowolność podania danych osobowych
W zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
8. Profilowanie
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
9. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adres wskazany w pkt 1.
Dyrektor
Gminnego Zakładu Usług Komunalnych
w Nowej Wsi Lęborskiej
/-/
Jarosław Tadeja