Data ogłoszenia: 2023-10-10
PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE SKARG I WNIOSKÓW
W GMINNYM ZAKŁADZIE USŁUG KOMUNALNYCH W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ
- Przyjmowanie i rejestrowanie skarg i wniosków
- Skargi i wnioski przyjmowane są w siedzibie Gminnego Zakład Usług Komunalnych
w Nowej Wsi Lęborskiej przy ul. Młynarskiej 10 w godzinach pracy Zakładu tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00. - Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej,
a także ustnie do protokołu. - Skargi i wnioski muszą zawierać: datę wpływu skargi/wniosku, dane oraz adres skarżącego/wnioskodawcy, rzeczowy opis problemu.
- Kwalifikowanie skarg i wniosków
Każda sprawa zakwalifikowana jako skarga lub wniosek wpisywana jest do rejestru skarg
i wniosków. Skargi i wnioski anonimowe po dokonaniu rejestracji pozostają bez rozpoznania.
- Terminy rozpatrywania skarg i wniosków
Skargę/wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.
W razie nie załatwienia skargi w terminie zakład zawiadamia skarżącego/wnioskodawcę, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Data publikacji: 10.10.2023 (11:07)Data aktualizacji: 10.10.2023 (11:07)
Osoba publikująca: Przemysław JelonekOsoba modyfikująca: Przemysław Jelonek
Autor: Przemysław Jelonekliczba wejść: 182